29.3.

Sinoc nisam mogla zaspat koliko sam bila uzbudjena za danasnji dan, ko kakvo dijete. Prevrtala sam se po krevetu sigurno do 2 sata. A evo i razlog: imala sam danas pauzu i vec sam se dogovorila sa drugaricom da cemo ici negdje, uzivat u ovom lijepom danu. Bas mi je to trebalo, malo da zaboravim na sve obaveze. I krenule mi, ali ona hoce da mi sjedimo u nekom nargila baru,nema teoretske sanse da me tamo odvedes, bas ne volim tu bit. I nekako se mi dogovorimo u koji cemo kafic, ali ona momentalno uzima mobitel, svadja se s momkom, ja gledam okolo ne znam sta da radim, a polako mi nestaje strpljenja. I uglavnom to druzenje se svelo na to da ja slusam njene probleme s momkom i da joj govorim ono sto zapravo zeli cut.
I skoro svaki put tako bude, ne znam kad smo zadnji put normalno pricale, al hajd. Bas se osjecam nekako iscrpljeno nakon toga, ne znam. Mozda sam drama queen, ali isto tako ona ne postuje to sto sam ja odlucila da svoje slobodno vrijeme iskoristim sa njom, pored drugih, puno boljih opcija..

Slusam EKV nakon par godina i naviru mi sjecanja moje opsjednutosti njima. Bukvalno sam bila zaludjena njima. Sad sam se opet navukla haha. Cetvrtak dolazi, najgori dan. Ko prezivi pricat ce.

Komentariši